برترین ها
وقتی کسب و کاری را خودتان راه اندازی می کنید، باید بتوانید محصولات خود را به خوبی به دیگران بفروشید. توانایی خوب فروختن یکی از مهم ترین مهارت های کارآفرینان یا صاحبان کسب و کارهای اینترنتی و غیراینترنتی است.
اگر مدیرعامل ها و حتی مدیران ارشد اجرایی به بازاریابی مسلط نباشند، نمی توانند کار خود را پیش ببرند و موفق شوند. برای کارآفرین های بی تجربه مهم ترین مسئله همین است که خودشان بتوانند محصولات و خدمات خود را به دیگران معرفی کنند و آنها را به فروش برسانند.
کسبوکارهای کوچک با سرمایه کم چگونه میتوانند بازاریابی کنند؟
به کمک بازاریابی مستقیم و ارائه پیشنهاد منحصربهفرد. (در واقع یکی از روش های بازاریابی می باشد.)
در این وبینار آموزشی روش های منحصر بفرد بازاریابی ویژه کسب و کار های کوچک توسط جناب اقای دکتر میرصالح پور با 11 سال سابقه فعالیت در این حوزه به شما آموزش داده میشود.
برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید!