برترین ها
یک استراتژی بازاریابی ترکیبی از همهی تصمیمات و اقدامات کسب و کار برای افزایش فروش و دست یافتن به مزیت رقابتی پایدار با درک و تحقق بخشیدن به نیازها و خواستههای مشتریان است.
هر استراتژی بازاریابی به صورت مستقیم یا غیرمستقیم بر روی رفع نیازها و خواستههای مشتریان کار میکند.
«به عبارت سادهتر، استراتژی بازاریابی تعیین مراحل متمرکز دست یافتنی و قابل انجامی است که توسط بازاریابها برای رسیدن به اهداف بازاریابی برنامه ریزی شده است.»
در این فیلم آموزشی به شما آموزش می دهیم که چطور یک استراتژی بازاریابی مناسب کسب و کار خود همسو با استفاده صحیح از ابزارهای دیجینتال مارکتینگ طراحی کنید.
برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید!